Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

06 Ekim 2019

Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi
1. Tedirgin olmak Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

Tedirgin olmak vücutta belirtilerin oluşmasına neden olur. Hızlı kalp atışı, terleme, el ve ayaklarda titreme ve ağız kuruluğu  ağız kuruluğu bu belirtilerden bazılarıdır. 

Bu etkiler gerçek bir tehdit durumunda herkesin yaşadığı ve tehlikeye karşı korunmayı sağlamaya yardımcı olur. Fakat kaygı bozukluğu sırasında belirtiler sadece zihnin ürettiği düşüncelerden kaynaklandığı için tedirginlik hissi gün boyu sürer ve aşırı yorgunluğa neden olur. 

2. Huzursuzluk Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

Huzursuzluk,  kaygının en belirgin ortak bir belirtilerinden biridir 

3. Sürekli endişeli olmak Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

Anksiyete bozukluğunun en yaygın belirtilerinden biri sürekli endişe duygusudur.

Hepimiz gün içinde endişe yaşarız fakat anksiyete bozukluğu yaşayan kişi  endişeye, onu tetikleyen olaylara orantısız tepkiler verir. Endişe yoğun yaşandığı için, günlük işlere konsantre olmayı  zorlaştırır.

4. Tükenmişlik Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

Tedirgin olmak, sürekli endişeli hal ve huzursuz hissetme yorgun olmaya ve kendini çaresiz hissetmeye neden olur. "bir daha kendimi hiç iyi hissetmeyeceğim sanki. Ne yaparsam yapayım iyileşmeyeceğim" 

5. Sinirli olmak Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

Kaygı bozukluğu olan çoğu insan, bedensel belirtilerle ve felaketleştirici düşünceler baş edemediği için normalden daha yoğun sinir ve öfke problemleri yaşayabilirler.

6. Uykuya dalamamak Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

Uykuya dalma da zorluk çekmek ve gecenin ortasında uyanmak  sık yaşanan problemlerdir. Bunun en önemli nedeni gece atak geçirme korkusudur. Ya atak geçirirsem düşüncesi belirtilere, belirtiler, yoğun kaygıya, kaygı uykusuzluğa neden olur. 

7. Sosyal ortamlardan uzak durmak Kaygı Bozukluğunun 7 Önemli Belirtisi

Kaygı bozukluğu, öfke, mutsuzluk, hayattan keyif almama, iştahsızlık, sürekli tedirgin yada endişeli hissettirdiği için sosyal ortamlardan da uzaklaşmaya neden olur. 

İletişim 05356838667

kadıköy psikolog, esenler psikolog, bağcılar psikolog, üsküdar psikolog,  güngören psikolog, kadıköy psikolog, ümraniye psikolog,  bayrampaşa psikolog, sultangazi psikolog, gaziosmanpaşa psikolog, kartal psikolog, bostancı psikolog, İstanbul psikolog, beykoz psikolog, bahçelievler psikolog, fatih psikolog, kaygı bozukluğu terapisi, panik bozukluk terapisi, aile ve çift terapisi, online terapi, okb terapisi, takıntı terapisi, sosyal fobi terapisi

 

Yorumlarınızı Bekleriz